Medan de sov

Lediga dagar passar vi på att sova. Jag sov i morse, Mattias sover med Hjalmar nu på eftermiddagen. Harald sover aldrig. Jag tror att han ser det som en prestigegrej. Eller så vet han av erfarenhet att om mamma och pappa får sova middag samtidigt som Hjalmar så får Harald spela på ipaden, bara han är tyst.

Men idag hittar vi på annat han och jag. Vi klipper girlanger. Mitt första försök sedan jag var barn skulle föreställa flygplan men Harald utbrast glatt ”åh vilka coola hajar!”, så det var bara att fejka medhåll. Själv tycker jag att jag lyckats bra med nallarna och fladdermössen som Harald lagt fram på golvet för att skrämma pappa med när han vaknar.
Harald har klippt en robotmask.

20130102-154000.jpg

20130102-154018.jpg

20130102-154032.jpg

20130102-154946.jpg

Kommentera

