Kanske lite perverst…

Jag minns min mammas frustration när jag var liten.

Och jag förstår henne verkligen, och jag tänker på dem då och då, de där stunderna då tålamodet inte räckte till och hon skrek på mina syskon och mig att ”Inte ens på toaletten får man vara i fred!!!!”

För min del kan jag nästan känna tvärt om, att jag kommer att sakna de där stunderna på toaletten, när hunden kommer insvansande och slickar mig på knät, tätt följd av Hjalmar som glatt ropar hej och visar upp det fina halsbandet som han har snott från mitt nattduksbord och passar på att släcka och tända badrumslampan på sin väg mot mig för att ge mig en puss innan de båda går sin väg igen.

Kommentera

