Accessoarer att avundas

Det är nästan så att jag önskar mig dem själv. Eller kanske att jag skulle vilja ha varianten som ser ut som fjärilsvingar, eller änglavingar, eller eldsflammorna.. Eller om man skulle ha mustascherna, som man fäster tvärs över snörningen..?

Hur som helst så är blixtarna så oändligt coola att det var värt att plocka fram ett undanstoppat, något för stort par reaskor ur garderoben idag. Harald älskar dem, både skorna och blixtarna. Frågan är bara vem som kommer att hjälpa honom med snörningen på dagis, och hur mycket den personen tyst kommer att svära över mig varje gång.

20130515-191202.jpgOch nej, Hjalmar behöver inte gå utan bara för att han är minst. Han fullkomligt älskar de nya stövlarna som moster Kristin bar med sig från Paris, och det är inte utan att jag blir lite avundsjuk även på dem:

pom-d-api-dinosaur-welly-5356-p[ekm]301x328[ekm]

Kommentera

