På temat Harald och Hjalmar i en säng

Idag vabbar jag.

Harald blev hjärtskärande ledsen när han förstod att han skulle till dagis och inte fick vara hemma med Hjalmar och mig, så därför fick han det, mot löfte om att acceptera en heltråkig dag.

Så medan jag har vobbat och Hjalmar har sovit har Harald haft tråkigt. Ordentligt. Efter ett par timmars stillsamt lekande med sina playmobilfigurer frågade han försiktigt om jag inte trodde att Hjalmar skulle vakna snart, för det vore ju roligt.

Hjalmar sov i tre timmar. Men när han vaknade verkade han ha saknat sin bror lika mycket som brodern saknat honom.

Och då bad de om att bli fotograferade tillsammans.

Då mindes jag alla de där andra bilderna jag har på dem, när de ligger tillsammans i sängen och älskar varandra. Och hur mycket större de är nu.

IMG_5727

IMG_5566

IMG_6391

IMG_6417

IMG_6864

IMG_1599

IMG_7307

IMG_3245

IMG_3287

Kommentera

