Vinterproblem

Härom veckan gjorde jag ett kap.

Jag köpte en vacker vinterkappa i fin yllekvalitet till 70% rea från en affär som skulle stänga ner.

Nu har jag upptäckt att den dock inte är så praktisk, då ärmarna slutar halvvägs ner på underarmen. Så man behöver långa handskar för att hålla sig varm…

Jag har googlat en hel del utan att hitta det jag önskar, så idag bestämde jag mig för att kika i den där lite dyrare webshoppen som jag kan ha köpt lite grejer i förut, men som jag försöker undvika i största mån då jag ofta blir frestad att köpa saker jag inte har råd med där ifrån.

Jag började målinriktat och men lät mig möjligtvis distraheras längs vägen.

Nedan lät jag mig frestades av:

Broderade handskar tumvantar MaisonMargiela Tumvantar II Vantar kenzo Långa pälshandskar Tumvantar Gröna vantar med päls Tumvantar see by chloe Pälsvantar Fingerlösa vantar Långa handskar gula

 

Och en hatt:

Mich Dulce hatt

 

Dessvärre kan jag inte köpa alla. Det hade känts dumt att lägga 3200 euros på vantar.

Men den där hatten kanske man ska fundera på….

Kommentera

