Om ett bra sätt att vakna på

Idag väcktes jag av att en liten kille smet in i sovrummet. Han ställde sig bredvid min sida av sängen och jag kikade på honom med ett halvt öga medan han började krångla av sig kalsongerna. När de var av viftade han dem i ansiktet på mig och sa ”Kolla mamma! Kolla mamma! Kolla vad jag fått!”.

Resten av familjen hade varit uppe en stund. Pojkarna fick kalsonger i adventskalendern. Det är inte Hjalmars första par kalsonger, men det verkar vara hans finaste.

Kommentera

