Hur man lyfter stämningen i sjukstugan

Sällan har jag varit så otroligt förkyld som idag.

Efter att ha spenderat dagen till sängs kände jag mig inte fräschast i stan när ungarna dundrade in i sovrummet framåt fyratiden.

Men det är lustigt vilken skillnad ord kan göra.

Kroppen gjorde mindre ont och huvudet kändes lättare, när Harald kröp upp i sängen och sa:

”Mamma, jag tycker inte att du är fin. Jag tycker att du är SUPERFIN!”

Varpå den lille leende bidrog med:

”Jag älskar dig”

Kommentera

