En utmaning värd namnet – Hjalmar

Skulle jag sätta på pränt hur jag känner inför Hjalmar just nu skulle det inte vara vackert.

Så jag håller mina tankar för mig själv.

Men jag kan säga som så här, att efter en dag då han lyfts in på sitt rum säkert 30 gånger för att han inte lyckas uppföra sig på ett sätt som är respektfullt mot hans omgivning, och dessutom nekats att vara med och baka fastlagsbullar, är han nu förvisad till sitt rum för resten av kvällen. Han ska få komma ut och äta har jag sagt.

Ungen skiter nog rätt mycket i det.

Han har ju sin musikspelare. Han har vridit upp volymen till max och spelar Eye of the Tiger.

Hur vi ska klara av honom som tonåring vete fan….

Kommentera

