Små förändringar blir stora

”Vi börjar med sängen” sa jag, och trodde att vi skulle kunna ta det lite pö om pö.

Ikväll körde jag en andra omgång till Ikea sedan i lördags och köpte ett heltokigt hörnskåp:

IMG_3158-0

Nu saknas bara målarfärg, gardiner, ett praktiskt och luftigt hyllsystem som jag inte kommer att nämna vid namn eftersom jag vid tidigare tillfällen kan ha sagt att ett sådant aldrig kommer in i mitt hus, samt några skruvar i väggarna.

Ungarna verkar lyckliga hittills:

IMG_3156-0

Kommentera

