Det enda man kan önska sig på Alla Hjärtans Dag

Min Harald, jag älskar dig för din kloka eftertänksamma blick och din stora medkänsla. När du sprätter med dina spinkiga små ben spritter det i mitt bröst.  Dessutom har du visat dig vara bra på att arrangera blommor! (Se nedan)

Min Hjalmar, jag älskar din förmåga att se det roliga i det mesta, för att din kropp spritter så fort den hör en rytm, och för att du aldrig förnekar dig en njutning. 

Min Mattias, jag älskar dig för att du alltid sätter familjen först, för att du är klok, omtänksam och tålmodig. 

  

 

One thought on “Det enda man kan önska sig på Alla Hjärtans Dag

Kommentera

