Stanna tiden!

Hur frustrerade vi än är över Hjalmars våldsamma känsolutbrott så går det inte att bortse från att han är lila kärleksfull och mild (om inte mer) som vad han är ilsken, frustrerad, lättretlig och bångstyrig. 

Det bästa han vet är att bada med sin mamma, för det är så mysigt. Jag är också finast i världen och han vill pussa mina fötter, mina knän, min mage, undersidan av min haka och hela mitt ansikte hela kvällen. 

När jag frågade om han trodde att han skulle vilja det när han är stor och har skägg tittade han förvånat på mig och undrade ”va, ska jag få skägg???”. 

Kommentera

