Som det kan gå när man har tur i oturen

Vår barnfria vecka slutade med en natt på sjukan. Kändes oändligt bra att inte behöva fundera på vem som skulle ta hand om barnen medan jag själv gjorde anspråk på Mattias hjälp! 

Jag åkte av hästen igår, när vi hoppade. Höften tog stryk men är inte bruten. Jag räknar med att min kiropraktor kommer att få att göra… 

Kontentan idag är att jag gärna hoppar upp i sadeln igen, men inte vill ha mera morfin, någonsin. Av morfinet gick jag in i en pokemonvärld från vilken jag endast gjorde avstickare till verkligheten för att kräkas. 

Kommentera

