Best fest

Jag tror att det är svårt att misslyckas med en fest på Blå Båten. Miljön är så festlig i sig att det är lönlöst att försöka stå emot. Glädjen sitter liksom i väggarna. En av våra gäster från i lördags sa att det var som att kliva in i en annan värld för en stund, och så kände jag också. Det bästa med den värld jag klev in i i lördags var att den var full av lyckliga människor från när och fjärran, människor i vackra kläder, människor jag älskar, musik jag älskar, mat jag älskar, och champagne. Massor av champagne. Gästerna hade tagit med sig så mycket kall champagne att vi fick lämna tillbaka det mesta av vinet vi köpt, och ändå var det ingen som lämnade båten i ens tillnärmelsevist nyktert tillstånd. Det härliga med människor som låtit sig berusad på champagne är att bubblorna smittar av sig på humöret. 

Bilderna blev urusla, så blir det när man fotar under däck, men stämningen lyser igenom ändå tycker jag. Mattias kostym gör det definitivt. ❤

Kommentera

